101-дневно предизвикателство – седмици 6-12


Липсвах ли ви, а? Ама честно!

И да не съм, ей ме на 😀 Време е лудата глава, която се включи в две предизвикателства за отрицателно време, да вдигне малко завесата и да разкаже защо и за какво се е борила, докато вие сте се излягали по плажовете (или офисите) 😀

Предизвикателство 1 – Летния салса фестивал

summer_salsa_fest2017.jpg

Всяко лято има танцов фестивал с партита пред деня на плажа, плюс шоу представления и парти вечерта. Имам удоволствието да тренирам един от участниците в шоу програмата на тазгодишното събитие, който е и дългогодишен инструктор по салса. Бяхме се предизвикали на мен да ми личи какво работя, а на него – с кого тренира.

Ами успяхме 😉

Нямаме позьорска снимка, но не ни и трябва. 😛 Важното е, че на него прогресът му личи отдалеч – дори ако гледаш шоуто от последния ред в публиката. Мен пък част от гостите на хотела ме разпитваха дали не се занимавам със спорт, защото ме видели как правя негативни набирания и упражнения за корем на лостовете в задния двор на хотела преди партито. Освен това миналото лято не се харесвах достатъчно, за да танцувам салса само по бански на плажа. Тази година се погрижих за това не просто да го правя, но и да го правя С КЕФ 😀

Предизвикателство 2 – 101-дневната щуротия на Данчо

Това не е приключило. Имаме две седмици време за геройски финален спринт, в който, ако тичам достатъчно бързо, може да се превърне направо в подвиг предвид случките от послендите седмици. 

Седмица 6 започнах да разцепвам и бях набрала скорост. Вече виждах, как ще изям предизвикателството с парцалите 😀

Седмица 7 бях извън играта заради разтегнати връзки и глезен като поничка.

Седмици 8 и 9: Поничката спадна до подобие на бухтичка и заминах за Лондон по образователни причини. Там две седмици седях и четох – в градския транспорт, в класната стая или в хола на дивана. Е, откраднах си една събота да навъртя километраж за цяла седмица из лондонските улици, площади и книжарници, но като цяло тренировките ми бяха почти ЗЕРО.

Седмици 10 и 11: Върнах се, започна дивото търчане по работни задачки. Започнах да размятам дъмбели и щанги, но много често тялото ми и нервната ми  система ме псуваха на глас и не успях да си реализирам амбициозния тренировъчен план. Затова го прекроих. Разредих силовите тренировки с басейни, танци и разходки и се опитах да се наспивам. Просветна ми и пак набрах скорост 🙂

Седмица 12 беше летния салса фестивал във Варна. Там доста се раздадох – два дни след фестивала все още ми пулсираха краката, а те са здравички и носят.

Седмица 13 тече в момента, но за нея ще четете след края на предизвикателството 😀

Summer_Salsa_Fest2017_2

Най-забавното е, че в цялата бъркотия без да искам открих, че мога да правя шпагат по-дълбоко отколкото си мислех. Имам и свидетели даже 😀 Открих и че мога да размятам с олимпийско движение тежести, с които преди месеци не смеех и да се опитам. И да клякам 2 серии по 3 повторения с тежест, с която преди едва правех едно клекче. И май покрай цялата тази лудория тук-там някой сантиметър е намалял. Дали е моментно или перманентно, предстои да видим … като му дойде времето 😀

Дотогава … иска ми се да ви кажа как съм тренирала, яла и спала, но отговорът и на трите е „както дойде“. И то съвсем искрено 😀

Добре де, а какво е това 101-дневно предизвикателство?

Измишльотина на Йордан Христов и мен, подстрекавана от наши колеги в Live to Lift и приятели :D Предизвикателството има точна и ясна формулировка, но ще я споделя … като му дойде времето 😀

Потрайте още десетина дни и stay tuned както се казва 🙂 И се включете в страхотната инициатива 30за30 – от вас се иска единствено да се движите повече всеки деен в продължение на 30 дни и да изтеглите наръчника на страницата, за да ви отчете брояча като участник в инициативата. Движението си избирате вие – можете да тичате след съседските или собствени деца в парка, да бягате от медузите в морето или от гларусите по плажа, да танцувате, да се набирате на лостове…

Ако нямате търпение да видите какви сме ги свършили с Данчо, можете да прочетете предишните седмици, за да замажете любопитството:

About Stella Neville

If you can dream it, you can do it. So whatever your dream is, get out there and do it!
Публикувано на 101-дневно предизвикателство, Разни. Запазване в отметки на връзката.

Вашият коментар