101-дневно предизвикателство: Седмици 4 и 5


Ако силните владеят хаоса, аз съм мноу, ама мноу яка! 😀

30za30_Dancho

Изминалите две седмици мога да опиша само с една дума – ХАОС.

Графикът ми се разместваше непрекъснато, планираните тренировки и хранения бяха имагинерно понятие, а малкото сън бе разбиван на няколко пъти от алергийки… Красота!

Но нали съм упорита… Все нещичко правех. Я няколко тежки клекчета, я малко набирания с лицеви, я малко напади с хип тръст… Ейййй, това последното много боли, да знаете 😀
Преди десетина дни обаче тялото ми даде shut down. Загрявам, разтягам, започвам да тренирам иии… нещо отказва още преди средата на първата серия. Окей, да пробваме друг тип упражнение за други мускули иии… пак греда. Наложи се да мина по тъча само с мачкане, разтяжки и малко разходка – за сефте от началото на 30za30.

Последваха 5 дни машинстване доколкото лудия ми график позволява. И преди няколко дни – в събота, пак греда.

Добре де, може би в тази изцеждаща силите жега 5-6 часа сън на денонощие и сравнително прилична храна (но само сравнително 😀 ) ми дават достатъчно гориво за 6-дневна работна седмица, но само за 5 поредни дни тренировки. А с алергиите, които чат-пат ме настигат посреднощ, задачата става доста сложна, а едночасовата тренировка – почти невъзможна.

Затова реших да проявя хитрост 😉 Разделих си тренировката на 2 части. Така вместо 3 тренировки седмично от по 60-90 минути, за които нямам достатъчно пауър, правя по полови

smart-food-1187306

н тренировка на ден. Днес 3-4-5 серийки за долна част, утре 3-4-5 серийки за горна, и междувременно с някой трениращ съмишленик правя планкове 😀 Е, старая се да компенсирам кратката продължителност с тегаво съдържание, но скалъпвам положението доста прилично 🙂

Сега… да се изповядам за манджата… Срам ме е 😀 На моменти беше тотал щета. Но реших, че не особено читава храна е по-добре от никаква. Та си прощавам и гледаме напред 🙂

About Stella Neville

If you can dream it, you can do it. So whatever your dream is, get out there and do it!
Публикувано на 101-дневно предизвикателство, Разни. Запазване в отметки на връзката.

Вашият коментар